[rev_slider landingspagina]

Vida Verde

Vida Verde is een organisatie van bloemen en planten die de gespecialiseerde vakhandel  belevert. Hieronder vallen de tuincentra en bloemisten. Als exporteur zien wij dat deze vakhandel zich meer dan ooit dient te onderscheiden en in dit kader wordt ook naar de markt in Roemenië gekeken.

Het beste bedrijf zijn in de markt, welke rendabel handelt in planten en aanverwante artikelen op maat aan tuincentra en detaillisten in Europa.

Visie
‘Het geven en ontvangen van feedback, het naar elkaar luisteren, de uitstekende relatiegerichtheid, de gerichtheid op effectief partnerschap (klanten, leveranciers en medewerkers) en het nakomen van alle afspraken.’

Visie op de markt
We delen de markt op in de volgende marktsegmenten; het grootwinkelbedrijf (retail), de groothandel en de detailhandel. De marktsegmenten moeten zich door de toenemende concurrentie nog verder specialiseren/onderscheiden. De markt wordt steeds professioneler (afnemerzijde). Vida Verde ondersteunt het segment detailhandel in deze professionaliseringsslag.

Strategie
Vida Verde richt zich vooral op een sterke relatie met de klant, het maken van keuzes op afzetkanaal (i.c. tuincentra en detailhandel), landen- en productkeuze. Kwaliteit en een aantrekkelijk, gevarieerd assortiment vinden wij belangrijker dan kwantiteit.

Strategische Focus
Strategisch heeft Vida Verde gekozen voor het maximaal toevoegen van waarde binnen de gehele keten tussen veredelaar en finale consument. Wij kiezen ervoor om een full service handelspartner te zijn en niet enkel een logistieke dienstverlener.

Vida Verde richt zich op de eindklant. Door onze USP ’s (zie hieronder) concurreren we met de importerende groothandel.

Kernwaarden
De kernwaarden fungeren als leidraad bij alle activiteiten van Vida Verde. De waarden geven richting aan het beleid en zijn bepalend voor de bedrijfscultuur en identiteit.

De kernwaarden worden gezien als voorwaarden voor professionaliteit, trots en plezier in het werk. Vida Verde spreekt haar medewerkers voortdurend aan op waarden als integriteit, eigen verantwoordelijkheid, openheid en ondernemerschap en inspireert hen zo tot goede prestaties. De medewerkers worden in de sollicitatieprocedure hierop getoetst. De mensen van Vida Verde bouwen verder aan de reputatie van het beste bedrijf in de markt. De kernwaarden zijn:

  • klantgericht, ondernemend, innovatief
  • vooruitstrevend
  • toonaangevend
  • continue verbetering kwaliteit
  • open, communicatief, teamwerk
  • resultaatgericht
  • de beste willen zijn en blijven
  • integer

[/fusion_builder_column_inner]

Contactgegevens

Vida Verde
Postbus 514,
2675 ZT Honselersdijk
Contactpersoon:
De heer F.Jansen
Tel.0174-671955
Email: fred@vida-verde.com
Website: www.vida-verde.com